Skuteczne wyjście z filtra od Google

7 lutego 2018

Strona ukarana przez Google poprzez nałożenie przez wyszukiwarkę filtra może przez niedoświadczonych webmasterów zostać uznana za straconą. W końcu po co komu witryna, na którą nikt nie wchodzi przez wyszukiwanie podstawowych i najważniejszych słów kluczowych? Osoby znające nieco branżę SEO wiedzą jednak, że filtr wcale nie jest dla witryny wyrokiem śmierci i można z niego wyjść.
O wiele lepiej jest jednak postępować wedle sprawdzonej zasady i zapobiegać zamiast leczyć. Oznacza to przede wszystkim profesjonalne i przemyślane pozycjonowanie takiej witryny w sposób, który dla wyszukiwarki nie będzie ani podejrzany, ani tym bardziej zakazany. Jeśli jednak stronę dotknie kara filtra. W tym celu należy się zastosować do wymagać, jakie znajdziemy w panelu Google dla webmasterów, a następnie trzeba ponownie zgłosić stronę do rozpatrzenia przez roboty wyszukiwarki. Najczęstszymi powodami nakładania kar są: nieunikatowe i duplikowane treści, spamowa zawartość, podejrzanie wysoka liczba linków wychodzących.

Leave a Reply:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *